Barion Pixel

✈ Ingyenes szállítás csomagjainkra

Garancia

Garanciális feltételek

Garanciális feltételek

Az Ecosmart által forgalmazott minden termékre gyártói garancia érvényes. A garanciális ügyintézés során mind a magyarországi jogszabályoknak, mind a gyártók által meghatározott feltételeknek eleget teszünk.

Garancia érvényesítése

  • Napelemek esetében: A garanciális probléma bejelentését minden esetben az Ecosmart ügyfélszolgálatán kell megtenni. A probléma kivizsgálását követően biztosítjuk a megfelelő csere vagy javítás lehetőségét a jogszabályoknak megfelelően.

  • Inverterek és egyéb termékek  esetében: Amennyiben bármilyen problémát észlel a készülékkel/egyéb eszközökkel, a garancia érvényesítése két módon történhet:
    1. Az ügyfél közvetlenül a gyártónál kezdeményezi a garanciális ügyintézést. A gyártóval való kapcsolatfelvételhez az aktuális garanciaszerződést vagy a termékhez kapott dokumentumokat szükséges használni.
    2. Az ügyfél nálunk jelzi a problémát, amelyet az info@ecosmart.hu e-mail címre vagy +36-30-789-8007 telefonszámon tehet meg, illetve a kapcsolattartó személyünkön keresztül tud megtenni. Mi a bejelentés alapján elindítjuk a gyártóval történő ügyintézést.

Magyarországi szabályoknak megfelelő garancia

Cégünk a magyar fogyasztóvédelmi törvények szerint jár el, amely biztosítja az alábbiakat:

  • Kötelező jótállás: Minden 10 000 Ft feletti termékre 1 év kötelező jótállás vonatkozik.
  • Önkéntes garancia: A gyártók által meghatározott önkéntes garanciális időszakokat is teljes mértékben érvényesítjük.
  • Elállási jog: A vásárlástól számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, ha a terméket sértetlen állapotban visszajuttatja hozzánk.

További tudnivalók

A gyors és hatékony ügyintézés érdekében kérjük, őrizze meg a vásárlást igazoló számlát, jótállási jegyet és egyéb kapcsolódó dokumentumokat. Ezek szükségesek lehetnek a garanciális eljárás során.

Az Ecosmart célja, hogy ügyfeleink mindig a legmagasabb szintű szolgáltatást és támogatást kapják – mert a fenntarthatóság mellett az elégedettséget is szem előtt tartjuk.

Kérdések és válaszok

Gyakran Ismételt Kérdések

Magyarországi készletünkről 3-5 munkanap az átlagos kézbesítés.
Lengyelországi készletkünkről 8-10 munkanap az átlagos kiszállítás.

Magyarországi szállítási cím esetén súlyhatárok alapján történik a bruttó szállítási díjak kalkulálása:

0kg – 40kg -> 3.000 Ft

40kg – 80kg -> 15.000 Ft

80kg – 1.2t ->35.000 Ft

1.2t felett -> 60.000 Ft

Emelőhátfalas szállítás: +15.000 Ft

Lehetséges! Külföldi szállítás minden esetben egyedi árazás alapján történik! Kérjük vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot.

 

Nem probléma! Írjon ügyfélszolgálatunknak info@ecosmart.hu a szállítási cím módosításával kapcsoaltosan vagy válassza telefonos elérhetőségünket a +36-30-789-8007-es telefonszámon!

Mi sem egyszerűbb! Írjon ügyfélszolgálatunknak info@ecosmart.hu rendelésével kapcsolatosan és mi 24 órán belül tájékoztatjuk vagy válassza telefonos elérhetőségünket a +36-30-789-8007-es telefonszámon!

Rendelésed kézbesítésével kapcsolatosan kollégánk telefonon fel fog hívni, hogy a biztosan gördülékenyen menjen a rendelés kézbesítése.

Indoklás nélkül elállhat 14 napon belül a megrendelésétől és mi visszafizetjük a teljes vételárat.

Csomagjaink szállítására kiemelt figyelmet fordítunk, hogy azok minden esetben sérülésmentesen tökéletes állapotban érkezhessenek meg ügyfeleink részére.

Továbbra is kérdése van?

Vegye fel velünk a kapcsolatot

Telefon / E-mail

+36-30-789-8007

info@ecosmart.hu

Nyitavartás

Hétfő - Péntek: 08:00 - 17:00

Szombat: 10:00 - 16:00

Székhely

Health Point Kft.

4484 Ibrány Palocsa utca 18.

Rövid szállítási határidők

Magyarországi készlet

Gyors ügyfélszolgálat

Állunk rendelkezésére

Garancia minden termékre

Magyar kereskedő cég vagyunk

100% Biztonságos fizetés

Átutalás / Bankkártyás